:::: MENU ::::

Publications

Journal Papers

Development of an application with 3D interaction: KinectCity
Dario Mirović, Dragan Okanović, Jovna Radivojša, Nemanja Lučić, Đorđe Đurđević
InfoM (ISSN 1451-4397), v.53 n.2, p.14-25, May 2015

HFPaC: GPU friendly height field parallel compression
Đorđe M. Đurđević, Igor I. Tartalja
Geoinformatica, v.17 n.1, p.207-233, January 2013; doi: 10.1007/s10707-012-0171-x

Domino tiling: a new method of real-time conforming mesh construction for rendering changeable height fields
Đorđe M. Đurđević, Igor I. Tartalja
Journal of Computer Science and Technology, v.26 n.6, p.971-987, November 2011; doi: 10.1007/s11390-011-1194-8

Technical and Research Reports

Procedural settlements generation (English | Serbian)
Lučić Nemanja, 2014
Technology: OpenGL, C++

BSc and Master theses


Interaktivna simulacija i vizuelizacija drumskog saobraćaja u semaforizovanoj raskrsnici
Marko Vasić, 2014
Technology: Unity


Poređenje metoda za računanje koeficijenata Frenelove refleksije u programima za senčenje
Srđa Štetić-Kozić, 2014
Technology: Unity, C#, Cg


Razvoj sistema za interaktivno manipulisanje objektima u okruženju virtuelne realnosti
Dejan Keri, 2015
Technology: Unity, C#, Kinect, Oculus Rift
(videos within GDrive folder: link)


Proceduralno generisanje 3D modela zgrada upotrebom formalne gramatike
Nemanja Lučić, 2015
Technology: OpenGL, C++


Aplikacija za interaktivno šminkanje 3D modela glave
Marija Čivović, 2015
Technology: Unity, C#, Kinect


Razvoj aplikacije za snalaženje u proceduralno generisanom okruženju primenom virtuelne realnosti
Stefan Đelekar, 2015
Technology: Unity, C#, Oculus Rift


Razvoj aplikacije za detekciju i vizuelizaciju stanja u saobraćaju
Nikola Knežević, 2015
Technology: Java, OpenCV